Creix la presència de l’UdA a les xarxes socials, amb prop de 12.000 seguidors

La influència de la Universitat d’Andorra (UdA) a les principals xarxes socials ha continuat incrementant-se durant el darrer període acadèmic, totalitzant 11.718 seguidors en acabar el curs 2018-2019, cosa que representa un creixement del 8,5% en relació al curs anterior. Les pàgines a Facebook lideren el rànquing de la presència de l’UdA als mitjans socials, amb 6.159 seguidors (el 52,6% del total), seguida del compte a Twitter, que té 3.277 seguidors (el 28%). L’activitat a Instagram, de la seva banda, ha recollit el sufragi de 1.318 seguidors (l’11,2%), i les pàgines a LinkedIn en tenen 879 (el 7,5%). Els perfils de l’UdA que han crescut més en nombre de seguidors són els d’Instagram (+29,5%) i LinkedIn (+16,6%).

L’exploració de nous canals d’informació i intercanvi respon a una inquietud formulada per la mateixa comunitat universitària. De manera complementària als canals convencionals –com ara el butlletí digital, el web o el correu electrònic–, serveixen per informar amb més immediatesa dels esdeveniments públics organitzats per l’UdA, alhora que fan més fàcil i directa la comunicació. La Universitat també té presència institucional a YouTube, Flickr i els serveis de Google, a més d’oferir un canal RSS de sindicació de notícies.